Įstaigoje sukurta estetiška, nuolat keičiama ugdomoji aplinka, skatinanti vaiką žaisti, eksperimentuoti, kurti, sportuoti. Ji palanki perimti lietuvių, rusų tautos kultūros pagrindus, papročius ir tradicijas.
Ugdyme vadovaujamasi šiuolaikinėmis psichologinėmis ir pedagoginėmis nuostatomis orientuotomis į vaiką ikimokykliniame amžiuje. Ugdymo(si) procesas grindžiamas šiomis ugdymo kryptimis: humanistine ugdymo kryptimi, kai pabrėžiama vaiko saviraiškos galimybių svarba ugdymo procese, bei progresyvine, kurios esmė – išmokyti mokytis, mąstyti, todėl ypač vertinami aktyvūs ugdymo(si) metodai, kreipiantys ugdytinį į veiklą.
Pabrėžiamos individualios ugdytinių skirtybės. Dėmesio centre – vaikas, jo poreikiai, saviraiška.
Lopšelyje-darželyje skatinamas bendruomenės tradicijų puoselėjimas, edukacinių, pažintinių projektų ir programų įgyvendinimas, aktyvus bendradarbiavimas su vaikų tėvais, socialiniais partneriais, bendrojo lavinimo mokyklomis, mokslo ir kvalifikacijos tobulinimo institucijomis, Klaipėdos miesto Savivaldybės Tautinių kultūrų centru,
Respublikinėmis asociacijomis.
Diplomai bei padėkos už dalyvavimą įvairiuose projektuose ir renginiuose: